Då ska vi se

känner att jag varit alldeles förfärligt dålig på att blogga det senaste ska vi säga året?!
Tror det beror på en rad olika saker så som att jag t.ex. har fullt upp med att LÄSA alla andras bloggar men mest antagligen på att jag kanske är lite för duktig på att visa vad som händer i mitt liv genom facebook. Även om det bara är ett par meningar och en och annan bild så har nog nära och kära fått sig ett hum om vad jag håller på med...

Hur som helst så tänkte jag att bloggen kanske kunde fungera som någon form av djupdykning i facebookstatusen/bilden... Vi får väl se hur länge det funkar...

Jag använder mig ju av både facebook och blogg med syftet att "kommunicera" med de jag bryr mig om men som kanske inte alltid är så lätta att umgås med av olika anledningar och då kan det väl vara käckt för er att klicka in på bloggen om ni tycker nån statusuppdatering verkar lite väl kryptisk :p

Så... hoppas att ni uppskattar mitt försök att hitta tillbaka till skrivlusten och ser fram emot att läsa om allt och ingenting, mest ingenting för er kanske men för mig kanske allt! =)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Kolla in videon på min hund när hon fastnade under sängen, ser sjukt kul ut :D



Och var gärna med i dagens blogg! :)

2011-12-13 @ 15:20:04
URL: http://kungevve.se
Postat av: Cicci

Detta ska bli kul! =) Men vilket namn Terre, bäst jag sparar så jag inte glömmer...



Kram!

2011-12-13 @ 16:39:06
URL: http://cicciochstockholm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad roligt gumman! Ser fram emot få läsa om vad du hittar på! :-) kramar från the-one-and-only-Träskis ;-)

2011-12-13 @ 17:46:24
Postat av: Tesse

Det blir kul Terre, älskar att läsa bloggar :) . Puss

2011-12-13 @ 21:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0