Jag vet vad ni tänker... "typiskt Terre"

Försöker ju till och från att hitta mig en livskamrat... Inte för jag är missnöjd över mitt nuvarande samboskap men allvarligt, hur länge kommer du stå ut med mig Morran? Hoppas till efter sommaren iaf :)
I alla fall finns det ju en jag pratar mer och hellre med och sista budet var att vi ska försöka ses i helgen så jag fick ju numret igår morse. Hatar allt som har med spel att göra så skickade iväg ett sms på direkten men tror ni jag får svar? Hela jäkla kvällen går och jag känner bara att nä men då skiter vi i det oxå, är man så upptagen att man inte hinner svara på ett simpelt sms nä då är det nog inte mannen i mitt liv... Tills det slår mig att jag kan ju faktiskt skickat till fel nummer, och mycket riktigt... Typiskt! Så nu blir det nog till att träffa karln i alla fall :)
Annars startade jag dagen men sovmorgon och därefter en sväng på gymmet med efterföljande brakfrukost och nu är jag fixat inför middag hos mamma och sedan lite bowling på det... Måtte käglan följa med mig hem!!
Det är min 14dec 2011, hur ser din ut?
Just det, skickade ju iväg ett spännande mail idag oxå, håll tummarna så har jag kanske nåt kul att skriva om ett par dar :)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag står ut hur länge som helst =)

Men... frågan är bara vad det är för mail du skickat iväg? :/

2011-12-15 @ 12:19:07
URL: http://momarorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0