Jul, jul denna fartfyllda högtid :)

Den som sa att julhelgen ska vara lugn och stillsam med chanser att vila upp sig har ju inte träffat min släkt och mina vänner :)
Började julaftonsfirandet 14.15 med en Tequila Mango och dagen och kvällen fortsatte i samma anda fram till 04.30 då det var dags att krypa till sängs.
Sovmorgon visserligen men det gällde att ställa om för ännu en galen kväll och natt. Funderar på när man eller om man kommer bli för gammal för att fira juldan?! Vad tror ni?
Iaf blev det en vända på Avenyn... Längtar sjukt mycket efter sommaren då Linnés uteserveringar ska få fler besök av mig. Idag har jag iaf varit oförskämt pigg och tog tag i resterna från förfesten så fina sambon skulle slippa se skiten… tror hon va nöjd med det :)
Nä, nu ska här sovas så jag kommer upp till reashoppingen imonbitti för att sedan få hälsa på fina Cicci, Anton å JJ :)
Puss å natti på er


Kommentarer
Postat av: lisa

Jag lovar att be dig rycka upp dig om du någongång skulle bli för gammal för att fira juldagen =) Kul att du börjat blogga igen! Kramar

2011-12-27 @ 10:50:35
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0