Lyckades ju ändå med två inlägg på raken ;)

Tummarna höll ni sådär hårt, får inget svar på mitt mail så nu skiter vi i det och gör nya planer istället :p Annars har jag spenderat föregående vecka med att dricka lite för många öl, tränat alldeles på tok för lite samt kommit fram till att granar kan minsann se gravida ut och alltför snälla killar är inget för mig... Som synd är! Nu är det snart jul, men var är snön undrar jag?! Snälla snälla, kom kom kom!! Nu ska jag iväg till jobbet, blev ett snabbt och stressat inlägg... borde kanske väntat med att skriva iom att jag ändå inte har tid men va tusan, då hinner det kanske bli sommar innan det inlägget kommer :D Puss på er finisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0