Bloggtorka... Förlåt!

Jag ska faktiskt inte ge upp det här, lovar!
Men det har varit lite mycket den senaste veckan: jobb, 35års firande, mitt eget firande, Nordritt, Alice Cooper osv... Men nu är jag back on track igen! :)
Idag jobbar jag på att få bort tvätthögen jag samlat på mig, sedan tänkte jag bege mig mot delsjön för lite sol å bad å sen en sväng till min nageltjej för att snabbt som attan sedan ta mig hem till mamma för sista födelsedagsfirandet (av mig själv då) för det här året :)

Blivit rejält uppvaktad av nära och kära och man kan ju sällan med ord beskriva hur glad man är över att ha så fina människor i sitt liv. Jag kommer inte heller den här gången lyckas men jag hoppas ni förstår en del av hur bra jag mår i ert umgänge!

Presenter har haglat in så inom det närmsta väntas fransförlängning, massage och kortspel, dessutom kommer den eventuella tatueringen inte behöva kosta lika mycket från mina egna pengar, men det vågar jag inte säga så farmor hör ;)

Ta hand om varandra där ute och njut av solen som verkar bestämt sig för att va framme hela dan idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0