Hoppas på snabb läkning!!

Haft en fin vecka med födelsedagsfirande, Nordritt och fantastiska dagar på jobbet.
I söndags skulle veckans avslutas ihop med fina vänner. Ofördelaktig att samtliga delar mitt intresse för att bada i tid och otid. Behövdes inte mycket övertalning för att få med alla till delsjön, när jag tänker efter tror jag inte ens att jag var drivande i frågan. Denna gången.

Resten skulle jag helst bara vilja ha ogjort!

Kolsvart och osnabb är en dålig kombo. Medan vissa redan hoppat i vattnet hörde jag hur de andra fortfarande sprang längs bryggan. Nu gällde det att jaga efter... AJ! Ni vet sådana bryggor som har en upphöjd brygga fram till långa och riktiga bryggan? Delsjön har en sån. Glömde bort det. Resultat? Fraktur i höger fot och gips i minst 3 veckor, kanske 6. Jo men så atteh, USA om 3 veckor och 2 dagar, here we come :)
Vad som hände sedan är en historia för sig. Ibland ska man helt enkelt lyssna på sina vänner som erbjuder att ordna skjuts istället för att slänga sig på cykeln med bruten fot (vilket jag iof inte visste då).

Men men... Det blir till att vila lagom (viktigt att gå på foten så mycket som möjligt sägs det).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0