Kräftskiva!

Årets första dessutom!
Och jösses vad det smakade bra! Tillhör ju dom som gärna blandar upp kräftorna med räkor och den här gången hade jag nog kunnat tänka mig en ren räkskiva för räkorna var himmelska!!! Tack till Jimmy som fixa så bra :)

Vi sjöng och skråla till halv 3 på natten och ingen är mer lycklig än jag över att ha så fina människor omkring mig! Och vilka fantastiskt fina respektive ni hittat er, kommer sååå bra överens allihop. Gilla!

Natten (och större delen av lördagsförmiddagen) spenderades hos Marie på hennes mor å fars soffa för att sedan skutta hemåt och återigen inta soffläge. Tanken var Stefan Andersson på kvällen men foten fick säga sitt så det blev soffa resten av kvällen... Lika bra det tror jag, även om jag mer än gärna suttit med fina vänner och lyssnat till skön musik med fina texter :)

Nu står jag utanför Per och väntar på att osnabba han och Melan ska komma från jobbet (för att sluta 18 och ännu inte hunnit ta sig till Korsvägen är kass).
Ska vara med på deras förfest inför årets sista Kaninparty men själv får jag nog erkänna mig besegrad och åka hem istället för till Trägårn när det beger sig :(

Ha en go kväll allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0