Semestern går så sakteligen mot sitt slut...

... för ett litet tag iaf. Om ca 5veckor är det ju dags för semester igen. Och inte vilken semester som helst, Yay!!! De senaste dagarna som passerat har jag varit på kaninfest (där vi på förfesten kom på den sjukt bra idén att shotta tequila, utan citron men med äpple). Och ja, man blev onykter av det oxå ;) T.ex kan vissa svårigheter med att ringa taxi infinna sig... Visste inte att fingrarna blev större av alkohol ;) Sedan har jag hängt med vänner jag sällan träffar annars, varit på bio och haft filmkväll hemma. The Amazing Spiderman sågs det på igår och den var faktiskt jättebra! Man skrattade, fick tårar i ögonen, rös i hela kroppen och det var alldeles lagom mycket overklighet. Så har du inte sett den - försök att hinna med medan den går på bio :) Ikväll vankas Madagaskar 3, premiären såklart! Innan det middag på Danilo men innan det ska jag träffa fina Sandra M på en brunch i stan :) Se till att ha en bra dag nu alla! Min kommer bli grym :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0