Sista dagen på semestern...

... men vad gör väl det?! Idag är det ju torsdag! En grymt bra torsdag... Det är nämligen bara 5 veckor kvar till jag å fina Morran landat i NY, idag flyttar fina Cicci och Mikael hem till Göteborg igen och bäst av allt är att vi just idag kommer samlas hela ligan hemma hos Lisa för lite mat och massa massa prat! Slå den torsdagen om ni kan ;) Men igår då, då lunchade jag med Sandra och skvallrade en hel del, råkade shoppa lite på stan i väntan på att vi skulle samlas vid bion (lätt hänt). Åt hamburgaren på Danilo, ingen succé tyvärr. Något som däremot var succé var filmen! Madagaskar 3, galet kul! Efter filmen mötte jag upp Bä, Andreas, Bubblan, David, Cicci och Antonio i stan. Blev öl och drinkar i mängder och kvällen avslutades på Yakida där Per (som jag tog med mig från bion) och jag kom på den eminenta idén att dricka en drink på varje våning :) Lagom rund under fötterna och tyvärr lite för mycket fattigare rullade jag hem och landade gött i sängen runt 04.30. Stört lyckad onsdag, men helt ärligt ska det bli rätt gött att "bara" få vara med mina tjejer ikväll! Saknat dom massor och det var sååå längesen alla var samlade samtidigt! Så jag ska njuta av varje sekund! På tal om det är det nog dags att fixa sig klart för nu ringde fina Frida och sa att jag snart blir upplockad :) So long!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul med mycket uppdateringar här gumman! Jag är grymt avis på er kommande USA-resa. Kanske kan jag få plats i resväskan, ni skulle ju inte ha med så mycket packning! :-P
Kram

2012-08-02 @ 17:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0