Vardagslyx när den är som bäst!

I söndags efter jobbet blev det en stängningsöl på Stage. Eller a, såpass många att stället hann stänga innan vi beslöt oss för att gå hemåt. Med en kalasbra söndagskväll i bagaget var det en trött Terre som blev upplockad hemma vid 10-tiden igår morse. Dags att styra bilen mot Mellbystrand med stopp på Gekås. Och nej, det var såklart inte jag som körde (går ju varken med fot eller i skicket jag var i). Inköpet på Gekås bestod av ett gäng Disneyfilmer (snart har jag alla 50 klassiker) och 4 par leggings så nu ska jag hemma å kasta de gråa som en gång var svarta :)

Annars var gårdagkvällen svår att klaga på: grillat, rosé och sällskapsspel. Svårslagen kombination!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0