Hej på er!

Tänker faktiskt inte kommentera hur sällan jag uppdaterar er (eller var det precis vad jag just gjorde?!)

Hur som helst har en av mina favoritkillar fyllt ett år vilket firades med ett riktigt barnkalas där det serverades supergod smörgåstårta och massor med gott fika efteråt *mmm* Är väldigt svag för allt som har med kakor å bullar att göra...
Sedan har det mest varit jobb för min del... Varit kass med morgonträningarna denna vecka men det får bli nya tag från imon :)
Varit ute och ätit med bästa rekryteringsgänget och hjälp vad jag kommer sakna att jobba med dom (går in på sista veckan imon)! Har såååå himla roligt ihop = lycka!
Har även hängt med mina fina bowling å ölvänner vilket får mig att längta mer å mer till skidresan vi ska göra ihop om ett par veckor! Galet kul ska vi ha!!
Myst med sambon har jag gjort oxå! I fredags hade hon köpt med sig räkor å tillbehör på väg hem efter jobbet. Min idé att äta räkor och hon säger att det är det bästa jag kommit på på länge (hur ska man tolka det?!) Hehe!
Kl 16 idag vankas det trerätters med Pappa å Helga, min present till dem när de gifte sig i förra veckan. Tänkte det kunde va mysigt att få lite tid bara vi ihop utan att nån måste passa upp med mat å grejer. Blir Jalla Jalla här i Vasastan, någon som varit där? Har ju fortfarande lite tid att styra om planerna om det inte håller måttet ;) Nädå, menyn såg väldigt tilltalande ut så det blir nog kanon!
Sen kanske det kan bli ett glas vin med fina Henriksbergscrewet (kan väl kalla dom det även om 2 av 3 slutat?!) J har födelsedag och det får ju vara värt ett glas :)
Nä, nu kallat tvättstugan och sedan solen!

Tjip på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0