Jösses...

... vad kass jag är på det här!
Tänker att jag kan skylla på att jag i princip aldrig har igång min dator i kombination med att det sällan går att bifoga bilder till bloggen från appen. Hur kul är det att blogga utan bilder lixom?! ;)

Hur som helst har det hänt en del sedan sist;
* jobbat såklart
* haft myskväll när fina Cicci var hemma
* serverat "lamm"
* hunnit med 2st AW
* firat tvillingarnas 4årsdag
* varit på roadtrip till Tyskland
* fått se min far gifta sig
* blivit bortskämd med god mat å himmelsk dessert hos Lisa
* varit på ännu ett kalas
* och sist men inte minst - legat magsjuk! :(

Idag blir en lugn dag... Ev en liten bio, är just nu inne i ett disneystim så Lejonkungen 3D är det som är tanken i så fall. Skulle även behöva hämta tre andra disneyfilmer som jag klickat hem. Sedan blir det nog vila och mat på hemmaplan för att ytterligare senare ikväll bege sig mot Henriksberg för lite jobb. Imon blir det 1årskalas för fina Wille, hjälp vad fort tiden går!
Puss er finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0