Ännu en lugn vecka och helg har passerat...

... och jag måste medge att det känns jättebra! :)
Nya arbetsuppgifter på jobbet så veckan krävde lugn och fokus. Bowlingen drog iof igång i onsdags men redig som man är tog jag det lugnt och städat. I fredags hade jag mysig hemmakväll med bara mig själv och tror jag sov innan klockan va 22 ;)
Igår var det barnkalas som rundades av med filmer i soffan med fina Morran. Idag blev det goefrukost och nu vankas det kalas där det ska bjudas på smörgåstårta, ÄLSKA!!
Träningen har blivit alldeles för lidande i helgen men har faktiskt knaprat en å annan Ipren och sprayat nässpray som aldrig förr så känner att jag förtjänat att hoppa träningen ... Men imonbitti kör vi igång igen (känns det som just nu iaf)
Har ni haft en lika go helg som jag?
Pössa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0