Då var jullovet över...

... Och julen åkte med det! Den barriga granen åkte ut på balkongen, tomtarna åkte ner från fönstren osv... Kvar står dock pepparkakshuset :)
Kändes helt okej att va tillbaka på jobbet, alltid gött att vara ledig men samtidigt fint med rutiner igen... Så 5 i morse lös och pep min nya wake up light (ser inte så fin ut men fungerade förvånansvärt bra) eftersom det var dags för bandet; 4km snabb promenad och 1 kilometer löpning i nya joggningskorna blev det... Får bli nåt liknande imon tror jag allt. Nu ska sambon å jag sätta oss vid vårt nya soffbord och titta på vår nya grymma serie "New Girl". Har ni missat den får ni ändå ge den en chans tycker jag. Den är lite Cougar- look alike :)
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0