God fortsättning!

Hoppas ni lockat igång året precis lika bra som jag har gjort! Är ledig från jobbet fortfarande och hjälp vad skönt det är! Längtar såklart lite tillbaka framförallt till vardagsrutinerna men först ska jag njuta av mina sista dagar med lov! Har bara kul saker framför mig:
Ikväll soppträff med fina kollegor
Imorgon middag med fin släkt och hoppas på att få med faster å man på en liten öl efteråt (de åker ju redan tillbaka till USA på tors!)
På torsdag blir det tapaskväll med en annan skara kollegor
Fredag ska jag försöka stå på ett par skridskor med ytterligare andra kollegor
På lördag tänkte jag ligga i soffan å glo på disneyfilmer
Söndag blir det förhoppningsvis ridning i Svartedalen på mina fina nordsvenskkompisar och om det inte blir av så blir det Bingolotto med tapasgänget

Åhhh vilken härlig vecka jag har framför mig!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0