Lagom lugn helg...

... och ändå känner jag mig rätt slapp, trött och seg... Märkligt! Tränat både fredagmorgon + em, lördagmorgon och tom även idag (trots gårdagens födelsedagsmiddag med mer än ett glas vin till) så kanske är därför kroppen är lite trött... Lyxade med god caféfrukost igår och i morse blev jag bortskämd med en ännu finare frukost av bästa sambon, LYCKA! Spenderade visst oxå nån hundralapp eller två på shopping igår (så bra gick det med köpstoppet). Men tycker ändå jag är redan som shoppar så lite när jag bor så nära stan ;)
Nu ska jag iaf hem och äta nåt lätt, skruva upp min taklampa (igen) och sedan fixa mig inför kvällens quiz. Hoppas på vinst men det är nog lite mycket att hålla tummarna för ;)
Hoppas ni finisar haft en lika fin helg som mig! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0