Lite fattigare...

... men mycket mer färgglad!!
Detta var precis vad min garderob behövde men tyvärr inte kontot så nu sätter vi köpstopp ett litet tag framöver... Behöver faktiskt inget direkt i klädväg så borde inte vara några konstigheter... Sedan börjar jag jobba igen på måndag och då hinns det lixom inte med att shoppa vilket passar mig perfekt!
Nu ska jag bara få tummen ur och se om skorna är bra på å springa oxå... Nöjd kundgaranti inom 30 dagar så killen som sålde dem till mig tyckte jag skulle springa så mycket som möjligt fram till dess så jag verkligen kan känna om skorna är bra... Hmm... 3-4 gånger i veckan får kännas rimligt va?
Pussa!!


Kommentarer
Postat av: Tesse

Är det rosa skidbyxor du har köpt?

2012-01-04 @ 14:32:34
Postat av: Terre

Yes! Erkänn fina :)

Postat av: Tesse

Jättefina!! älskar rosa.. om du har missat det.. ;)

2012-01-05 @ 23:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0