Veckobloggerska...

är nog precis vad jag är :)
Veckan som gått var späckad med kul saker med start redan på måndagen... Då vankades det soppträff med bästa soppklubben, i onsdags var det bowling och det är ju alltid kul att träffa gänget synd att bowling inte verkar vara vår grej bara ;) i torsdags fixade snälla Jennifer till mina naglar och i fredags var det öldrickarvännernas hemmakväll hemma hos mig och Marie och jösses vilken kväll det blev... Minnesluckor finnes men mest jäkligt kul minnen finns det fler av :D
Mys med film och godis samt Mc-mässa och bio hanns oxå med och såklart lagom mycket träning :)
Idag har jag varit ledig och fått gjort massa bra saker som att lagat lyset på cykeln, tvättat alla sminkborstar, dammsugit och planerat lite sommar :) nu ska jag strax kasta mig på cykeln för att möta upp Morran på gymmet, armarna ska få sig en omgång...

So long folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0