He stopped the rain!

Det gjorde han verkligen! Bossen! Från det att vi lämnade restaurangen igår vid 19-tiden kom det inte en droppe regn på oss, helt otroligt! Och vilket ös och show som levererades sedan då, har aldrig varit med om nåt liknande! Entrén med "Who stop the rain" kunde inte varit mer passande, rysningarna när Bruce plockar upp en liten kille på scen som utan problem sjunger ord efter ord (dessutom bra) i refrängen till "Waitin' on a Sunny day" för att efter 3h och 45min få hela jävla Ullevi att shaka och twista till "Twist and Shout"! Lägg sedan till allt den här 62åringen gör däremellan och du förstår hur imponerad, lycklig och tom jag är på en och samma gång! Tror på riktigt inte att jag kommer vara med om nåt liknande igen och är såååå nöjd över att ha gått på den här konserten, att jag köpte en biljett av Marie fastän jag tyckte jag hade dåligt med pengar just då, för så här dagen efter hade jag kunnat betala sååå mycket mer för att få återuppleva det jag upplevde på Ullevi igår mellan 20.40-00.30. Oslagbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0