Med risk för att bli tjatig...

... Men jag trivs nåt så jävulskt bra med livet just nu! Har semester på sommarens hittills finaste dagar, träffar vänner och hänger med folk jag inte träffat på länge. Igår var jag på Kungälvsbadet med finaste familjen Salem/Werner. Älskade goingungarna va såklart på plats och ropade på Tant Terre hit å Tant Terre dit... Kärlek! Till lunch grillades det hamburgare och efteråt fick barnen glass, tro't eller ej men jag ansåg mig faktiskt vara vuxen i det läget (hade absolut inget att göra med att jag ätit på tok för många och för stora burgare, lovar!). Sedan blev det hem till Haga å flytta de sista grejerna samt städa. Så nu har jag inte pryl kvar i Haga men ett desto mer fullt källarförråd... :) Nu ligger jag i sanden vid Lyngnern och väntar på Davids mamma och mormor, ska bli mysigt med lite picknick i solen, ett par dopp i sjön och lite catch-up :) Ikväll blir det till att förladda med mina fina tjejer på snikens kulle inför morgondagens konsert med Brucan på Ullevi! Se till att göra det bästa av idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0