Myskväll med några av mina fina!

Igårkväll letade Marie, Frida och jag oss upp till snikens kulle för att tjuvlyssna lite på The Boss! Man har verkligen bra utsikt där uppifrån och en sol som aldrig tycks vill gå ner :) Ingen är däremot mer glad än jag åt att jag har biljetter till kvällens spelning för när han väl körde igång konserten var folk omkring oss bra i gasen och glömde nog bort varför de satt där de satt så det mesta som hördes var allas tjöt... Men men, en trevlig kväll var det hur som helst! Men ikväll kommer bli snäppet bättre när man får stå inne på arenan och tjoa å sjunga å skrika å galna sig :) Men först en sväng till systemet, affären och Ikea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0