Semester!

Det måste ju ändå vara nåt av det bästa som finns! Alltså jag älskar verkligen mitt jobb och mår fantastiskt fint av att jobba men den som kom på semester ska ändå ha en eloge! Det bästa med just den här semestern är att jag knappt har något planerat så ska bara ta dagarna som de kommer och förhoppningsvis njuta av sol och bad. Iaf så fort tillfälle ges. I fredags var det Nordritt och vädret kan man ju verkligen inte klaga på. Igår var det till att umgås med styvbror och hans familj. Blev ett besök på Borås djurpark igen (så nu kan jag den för ett tag framöver) och sedan hem för häng i både pool och bubbelpool :) kvällen avslutade vi på bästa sätt; tacos och soffläge! Idag ska jag åka med dom tillbaka till Göteborg och hälsa på min pappa med fru. Ska tydligen bjudas på makrill med spenat så jag längtar redan! Bäst av allt nu då är att denna helgen var min lediga helg, semestern börjar på riktigt imon. Känner att det kommer bara bli bättre :) Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0