FÖRLÅT!!

Efter gårdagens snack om bloggar hit och dit och jag fått skämmas över min dåliga uppdatering (även om jag till mitt försvar faktiskt uppdaterade mer nyss än förra påsken) ska jag återigen göra ett försök till att blogga!
Tänker mig nåt i stil med "det bästa" som tema! Det är ju det man ska fokusera på så hur svårt kan det vara att lyckas blogga om det bästa med dagen/veckan/året/på jobbet/på helgen/i solen/i regnet...
Det löser jag nog :)

Det bästa hittills idag är att jag är på Henriksbergs takterass, solen lyser, jag dricker en dagens medan "vad gör vi, nu kör vi" strömmar ut högtalarna. Som grädde på moset och pricken över i:t ska jag dessutom dansa massa salsa här ikväll!!

KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0