Äventyret i NY fortsätter

Igår var det promenad och båttur till förbannelse. Är det något man gör här i NY så är det att promenera vilket väl inte är helt optimalt för varken mig eller Marie... Men men... Vi överlevde iaf Statue of Liberty, Memorial 9/11, Chinatown, Little Italy, SoHo och Magnolia Bakery. Ska inte sticka under stol med att burgaren från 5 napkins burger satt som den skulle efter allt det här ;)
Idag vankas det shopping och musikalbiljettköp så det är bara till att stiga upp och göra sig redo för ännu en dag... Och idag ska jag nog smörja in mig trots att YR lovar regn för igår kom minsann inget och det finns det tydliga märken på min kropp av ;)

Tänker på er där hemma, men är inte alls sugen på att byta med er :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni verkar ha det riktigt härligt! Underbart! :)
Kram träskis :-P

2012-09-10 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0